Translate

Monday, January 11, 2010

My heart.. My life

Hmm.. i have lots of memory flash back in my mind recently..
Pimples "jump out" from my skin cause i sleep in late night too.. =.=
i was having conversation with my heart mostly..
my hp can no more entertain me or fill my life with cheers now..
but i feel lucky since i have God to give me comfort all along..
though i still greed for other companion in other time...
well... i reli have thousand tone of questions in my heart..
so much...
有时我会不禁回想,
为何,我会一个人在走我的人生。。
为何,曾经的知己都会离我而去。。
这让我觉得自己好有问题。。
也让我失去那自然的信心。。
并不好受。。
面对爱情,
我,始终如此固执己选。。。。
而我不明白,
谈恋爱的目标是什么?
我还以为,都是为了更了解,接受彼此。。
原来,爱也可自我设限。。
但或许,这会是我老掉牙时窃窃自喜的爱情故事。。。
它是如此的香甜,也带点甘苦。。
《完》。。。封闭的心 著
May God Bless You..
girl..

No comments: